1prens1prensesannesii 8 aylık oğlum için yeni kullanmaya başladık. Ona tırmanıp üzerinde oynamayı çok sevdi. Refakat ederek yürümesini desteklemeye çalışıyorum ama henüz cesaret edemiyor, indirin beni diyor resmen. 😅
İleri vadede yararını görürüz muhtemelen. Yürüteçten kaçış için yürüme arkadaşını tercih ettik. 🙂