Prens3456 34+3 de doğum yaptım bebegim 2300 gr doğdu küvezr girmedi ertesi gun çıkardık. 4. Gune kadar 3 saatte bir 30 cc mama verdim sütüm gelmediği icin ama 4. Gun kontrolde sarilik degeri yuksek cikti o yuzden 2 saatte bir yaptım cok şükür sarılık olmadi. Vücut ısısı olayına gelince de valla nasil ayarlanir onun bi yolu varmi bilmiyorum cok küçük oldugu icin altini actigimiz anda üşüyüp hapsuruyodu. Battaniyeyle sardik hep yüzünun sıcaklıgina gore baktik biz. Şimdi 44 günlük.