Merhabalar, kızımı bugün üç ay yirmi günlük ve rutin göz kontrolüne götürdük. Sağ gözünde ara ara yasarmalar oluyordu. Doktor renk testi ile göz kanalının tıkanık olduğunu söyledi. Masaj yapılması gerektiğini belirtti. Başına aynı durum gelen anneler var mı aranızda 🥺