Sefika19 doktorun bana söyledikleri - salatalık , taze fasülye , mercimek , nohut , barbunya , börülce , kuru fasülye , süt ürünleri , dolaptan çıkan soğuk herşey gaz yaparmış. İçin yansa bile soğuk hiçbişey yiyip içmiceksin dedi. Her yemeğine kimyon koy dedi. Ben bide ekstra kaynamış suya bi çay kaşığı kimyon atıp onu içiyorum.