Emolii Selam kizlar:)). 3 aylik oglum var gözünün icinde kiprik var nasil cikar o ?? Kendiliginden cikmarmi acaba?
41esra Emolii kendi çıkar canım bebeklerin canı yanmıyormuş kirpik kaçmasından doktorumuz söylemişti ((:
spaceship Benim de bebeğimin saçları dökülüyor, saç vardı birkaç gün önce. Çok endişelendim gözünün arkasına kaçar vs diye ama okuduğum kadarıyla kendiliğinden çıkıyor yazmışlar hep…