Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim bi kaç haftadır uyurken gündüzleri özellikle uykusunun arasında sesli bi şekilde ağlıyor hemen popsunu pışpışlıyorum onun yanında olduğumu hissettiriyorum sonra uykusuna devam ediyor yani uyanmadan ağlıyor 3 aylık olduk aceba bu atak mı normal mi yoksa bi sorun mu var yaşayan var mı içinizde yazarsanız sevinirim