Dasdili geçen hafta biz de aynı durumdaydık bir gece hastanede yattık serumla besleyelim dediler çünkü yavrum emmek istiyor ama yapamıyordu 8 saat aç durduğu oldu ventolinle hava verdik evde çok şükür 2-3 gün emmedi çok zor geçti ama düzeliyor içiniz rahat olsun ben kendi kendimi yedim bitirdim insanın elinde olmuyor ama bi iki güne beslenmeye başlayacaktır hiç üzülmeyin