Merhabalar 1 ay 11 günlük bebeğim var ben hem emziriyorum kalan sütlerimi sağıyorum biberonla da veriyorum göğüslerim yara olduğu için bir öğün biberonla bir öğün meme veriyorum yoksa çok ağrıyor biraz rahatlamış oluyorum son bir iki haftadır bazı zamanlar hem bineronda hem meme de emerken birden ağlamaya başlıyor istemiyo çekiyorum bu sefer daha çok ağlıyo tekrar verince biraz emiyo sonra yine ağlamaya başlıyor ilk başta meme reddi yaşıyorum diye düşündüm ama biberonda da aynısını yapıyor çok aç olduğunda felan böyle bir sorunla karşılaşmadım acaba doyduğu için mi öyle yapıyor başına gelen var mı yardımcı olursanız çok sevinirim