ZerenCeren Kızlar benim doğumdan sonra saç köklerim acaip kaşınmaya başladı pandemiden dolayı dışarıda çıkmam etmem insan görmüyorum bit geldi diyim😂 nedir bunun sebebi bi çözümü yok mu ya kepekten değil bir tane kepek yok saçımda çünkü
Sedaa50 ZerenCeren tek bende mi var diyordum bende kaşıntı oluyo saçlarımda ya nedense artık doğum yapalı 22 gun oldu 1 haftadır kaşıntı oluyo
ZerenCeren Sedaa50 bende öyle yarın kırkımız çıkıcak kendimden şüphe ediyordum iyi bari tek değilmişim psikolojim bozuldu bana şey denmişti bebek yüzüne güldüğünde olurmuş demişlerdi bide saç çıkıyor demişlerdi ama bilmiyorum işte
mavilimorcicek41 5 ay 11 günlüğüz bende yeni yeni kaşıntı başladı bitlendimmi diye düşünen tek ben değilmişim