Kubrasen93 ben ilk zamanlar o çizelgeye göre salladım 1 hafta sonra o saatlere alıştı ve yaklaştıkça gözlerini ovuşturmaya başladı aslında verilen uyku eğitimini uygulamadım ağlatmadım hiç mesela gözünü ovuşturunca 15 dk daha oyaladım hop yatırdım biraz sevdim sırtını ovdum kendi uyudu yani tesadüfen çözdük olayı. Ağlatma kesinlikle çok haklısın bana tek yararı her yere hamak taşıyordum o yükten kurtuldum ama gece kesintisiz uyumuyor sadece gece uyanınca yine sallardım artık uykuya kendi geçebiliyor yine aynı şekilde saçını okşadığımda vs ek olarak 9da uyku saati ya 20:00da mama veriyorum, 20:30 gibi her gün duşa sokuyorum o da iyice mayıştırıyor rutin haline geldi.