Gebelik şekeri olup doğum yapan arkadaşlar doğumdan sonra beslenmeniz nasıldı. Hamileyken diyet yaptım doğumdan sonra bıraktım ama hala dikkat etmem gerekir mi bilmiyorum . Tekrar dahiliye uzmanına mı gitmeliyim. Bilgilendiren olursa sevinirim. Bu arada 22 gün oldu doğum yapalı ve bebeğim şekerden dolayı kilolu falan doğmadı gayet normal hatta belki de zayıf diyebiliriz