Merhabalar , kızım tam 9 aylık oldu , gün içerisinde sürekli onunla ilgileniyorum , en ufak bir şeyinde alkış kızıma tebrikler bravo diye teşvik ediyorum taklit etmesini sağlamak için fakat yapmıyor , seslendiğimiz de bakıyor gel kızım dediğim de kollarını açar ellerini ver dediğim de uzatır kalk kızım hadi dediğin de bana tutunup kalkmaya çalışır , al bu oyuncağı dediğim de elimden alır , bir şeyi ağzına sokmaması gerektiğinde ağzına almıyor hayır dediğimde almaz , güldüğüm de mutlaka karşılık verir , fakat taklit sıfır doktorumuzda kontrole yapıyor mu diye sormadan yapıyor artık değil mi diye sorunca şüpheye düştüm kendisi gerçi yapmıyor deyince bir şey demedi ama kafama çok takıldı böyle olan var mı acaba ?