Atche Bebekleriniz kaç kilo dünyaya geldi ve şimdi kaç kiloları? Benim oğlum 4440kg dünyaya geldi, ve şimdi 6,910kg normal mi sizde yoksa çok mu?
Kivancurazmomy12 Atche maşallah paşaya bence güzel gelişimi doğum kilosuna göre benim oglusta 3.650 doğdu 2 ay kontrolünde 6.350 ydi doktor gelişimi gayet iyi çok güzel dedi maşallah 🧿🙏 şuan 2ay 19gunluk 🥰 sağlıkla buyusunler insallah ☺️
Merlinlin Atche maşallah 🧿 benimki 3660 doğmuştu 2 ay kontrolünde 6400gr çıktı şükür güzel gelişiyor. Bana da fazla geldi doktora sordum napalım diye, sadece emdiği için hiç sıkıntı yok bebeğe göre üretiyor vücut sütü dedi 🙏🏻 Şimdi 2ay 18 günlük yiğidim 🥰
Kivancurazmomy12 Alparslan12 valla canım ben saymıyorum ama bugün şuana kadar 2 kere aldım bı 11 buçuk 12 gibi birde şimdi aldım gaz ilacı kullanıyoruz biz kakasını yapabiliyor kendi çok nadir gazlaniyor
Merlinlin Alparslan12 bu da benim sorunum işte 😁 bazen günde 5 kez yaptığı oluyo bazen 1 kez 🤷🏻♀️ Post açmıştım herkes normal demişti.
Melek030 Kivancurazmomy12 hangi gaz ilacıni kullanıyorsunuz biz kullanmıyoruz ondan mı kakasını yapamıyor acaba
Alparslan12 Merlinlin benimki 7-8 kez yapıyo ve cok yapıyo bizimde gazımız var damla kullanıyprum belkide ondan cok yapıyo ama geceleri kakasını hiç yapmıyo
Kivancurazmomy12 Atche birde bebeğiniz kusuyor mu benim bebem kusmadan durmuyor da ona rağmen doktor kilo 🤷alimi iyide bı sorun yok dedi
Atche Kivancurazmomy12 Ben emziriyorum, benim bebekte çok kusuyor ama doktor normal dedi, fazla geldi sütü bu şekide çıkarıyormuş 😊
Merlinlin Kivancurazmomy12 allah bağışlasın 🙏🏻 Ellerini yumruk yapıp emiyor, kafasını kaldırmaya çalışıyor yatarken, gülüyor aguluyor sesler çıkarıyor yeni yeni 🧿 bir de iki ayağını birden havaya dikiyor yatarken bayılıyorum 😁sizdedurumlar ne