-22-BID yavruhamsi 38 haftanın altında doğum bebekler prematüre sayılıyor ne yazık ki, kaç cm doğduysa onunla ilgili de olabilir , genetikle de alakalı olabilir endişe etmeyin
ikizlerinannesi2985 yavruhamsi 37.haftada doğan bebek prematüre değildir. 36 ve altı prematüre olur. Düzeltilmiş yaş kullanmanıza gerek yok. Doktor prematüre diyorsa kesinlikle doktorunuzu değiştirin
Cinarinannesi00 yavruhamsi Bizde 37+2 de doğduk bu 36. Haftadan sonrası prematüre sayılmıyor ki kuzum
Sandall_ yavruhamsi 37+4 de zorunlu sezeryan oldum premtre sayılmaz ki o Bebek benim oğlum şuan 14 aylık herşeyi gayet ii başka doktorla görüşün
Serrax yavruhamsi 37+5 te planlı sezaryen oldum. Prematüre olmuyor düzeltilmiş hesaplamanıza gerek yok o yüzden