Kızlar 17 aylık oğlum hesapladım gelısımı gerı doktora götürün dıyor tabloda hesap yapınca ve ztn bebegım zayıf hcbsy yemıyor kaburgaları çıkmış resmen elimle sayılıyor asla bsy yemez içmez bı su ıcıyor devam sütü bıle beğenmiyor çocuk doktoru mu yoksa ayrı bı doktor mu bakıyor ?