Merhaba arkadaşlar arkadaşım daha önce hamile kaldı ve düşük yaptı çok istedi uzun süre olmadı olunca bir süre sonra düşük oldu ve testlere girdi ve sonuç kanında pıhtılaşma varmış ve doktor bunun kesin çözümü yok denemeye devam demiş. Olasıya kan sulandırıcı oluncada iğne olacaksın demiş ve örnek olarak da 7. Hamileliğinde oldu bir hastamın demiş arkadaşımın morali çok bozuk daha önce yaşayan var mı bu durumu güzel örnekleri iz varsa yazın ve destek olayım bende arkadaşıma sizlerle 🙏🏻 teşekkürler şimdiden