yavruhamsi Merhaba hangi bez markasini kullaniyorsunuz ?
kizim 1,5 yasinda, biz sleepy kullaniyoruz dogdugundan beri . Genel anlamda memnunum bezden ama gecen aylarda baya uzun bir sure sadece gece taktigim bezinde koku olusumu oldu . Gunduz boyle bir sikintimiz yoktu sadece gece sabaha kadar duran bezde bu sikintiyi yasadik . Bebegimde bunun disinda bir rahatsizlik gozlemlemedim o nedenle bezin koku yaptigindan suphelenip sleepy musteri hizmetlerine ulastim ve kontrol etmeleri icin kullandigimiz paketteki bezden 1 adet numune gonderdim . İnceleme yapildi herhangi bir sorun yok bezde dediler fakat kizimda da bi sorun yok yani . Bence bez koku yapiyordu . Cunku 1 gun kokuyor 1 gun kokmuyor . Kizim hasta olsaydi her gun kokardi. Kisacasi bezden kaynakli koku olusumu da oluyor olabilir . Gunduz taktiginiz bezlerde koku olmus muydu ?