Zeynep7kp Merhaba kızlar daha önce defalarca sorulmuş olabilir ama bir de ben sorayım dedim 😊 bebeğim bugün 6 aylık oldu ve hala yoğun bir şekilde dökülme devam ediyor. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
Aylak Zeynep7kp benim kızımında 5 aya kadar dökülmüştü ama acayip fazlaydı derken kendiliğinden durdu şimdi masallah benim kadar saçı var 9.5 aylık gidenlerim yerine öyle bir saç fışkırdıki gerçi bu belki genetik olabilir ama kötü birsey olmaz merak etmeyin 🥰
Mimarannee Zeynep7kp kızım tam 6 aylık olunca saç dökülmeside bitti ,şimdi yenileri çıkıyor uzadı 7 aylığız
Zeynep7kp Aylak canım benim hatam cümle düşüklüğü yapmışım benim saçlarım dökülüyor bebeğimin değil uykusuzluk insana neler yazdırıyor
Zeynep7kp Mimarannee 6 aylık olduk neden hala geçmiyor önce bi doktora gidip kan tahlili vermem lazım galiba
Aylak Zeynep7kp o zmn decavit diye ilaç var hamileler içiyor ben gebelik dönemimde içtim ve saç dökülmem çok olunca artık elimle avuç avuç doktorumu aradım ve ilaca devam et bırakma dedi geri başladım 1 ay içinde komple durdu bide d vitaminini bırakmadım emziridğimiz için vücuttaki vitaminler gidiyor takviye lazım
Zeynep7kp Aylak her gün 10 damla d vitamini alıyorum ama yeterli gelmiyor demekki çok teşekkür ederim ilginiz için