Merhaba herkese bebeğim 2 ay 10 günlük yaklaşık 1 aydır Kabızlık yaşıyoruz. Sürekli karnı gurulduyor tok olduğunda dahi. Kilomuz herşeyimiz yerinde. en son raddeye kadar dayanıyorum fitil yapmamak için ama bebeğim çok ağlayınca mecbur yapmak zorunda kalıyorum . Doktorumuz biogai , sab simplex ve debridat şurup verdi. 20 gündür kullanıyoruz ama gaz konusunda baya faydasını gördük ama kabızlık konusunda faydasını göremedik. Her altını açtığımda düzenli masajını yapıyorum.denemediğimiz şey kalmadı. Kakasının renginde kıvamında bir sıkıntı da yok. Aynı durumu yaşayan muhakkak vardır diye düşünüyorum. Neler yaptınız ne önerirsiniz alternatif olarak ?