Anneciikk Kızlar ondan doğum yapan yada muayenelerine giden var mı nasıl bir doktor? Hastane nasıl bir hastane?
VERA19 Anneciikk Çok iyi güler yüzlü bir doktordur enerjisi de çok iyidir🌸 Hastane nasıl bilemicem çünkü o hastanede göreve başlamadan önce doktorumdu kendisi
Anneciikk VERA19 öyle mi doğumunuz normal miydi? Doğum anında nasıldı psikolojik destek veriyor muydu? Birde suni sancı verdi mi ..
VERA19 Anneciikk Ben yurt dışında yaşıyorum Nihan Hanım’da burada çalışıyordu doğumu burada yapmadım Türkiye’ye gittim Türkiye’de doğum yaptım.Yani Nihan hanım doğumumda bulunmadı kontroller hakkında bişey diyebilirim o nedenle sadece☺️