Merhaba sevgili anneler üç aylık bebeğim var hafif soğuk algınlığı geçirdik sonrasında fazla emmemeye başladı zayıfladığını hissediyorum emzirmeye çalışıyorum sinirleniyor ağlıyor emmek istemiyor ne yapmam lazım acaba birde sol elini açarken kıvırıp açıyor bu normalmi her bebekte ni boyle oluyor baş parmağı içe dönük gibi oluyor