Bence şuan kıllarının çıkması normal değil. Ergenliğe girdiğinde kıllanmalar başlar. Onlar daha küçücük el kadar bebek. Hormonlarıyla ilgili bi problemi var sanırım. Bence karantinanız bitince doktorunuza danışın. En iyisini o bilir. Ihmal etmeyin. Benim bi tanıdığımın çocuğun da da olmuştu. 6 yaşındayken falandı sanırım. Onun için tedavi görüyo demişti. Hormonları bozukmus. Sizinde mı öyle acaba🤷♀️