Ayazz444 kızım 27 günlüktü ilk mama içtiğinde o da bebelac goldtu. Synısnorun bizde de oldu hem anne sütü ile beraber içtiği halde kilo alımı dan ziyade fazlasıyla da kusma ve gaz problemi yaşadık. Eşim bim de sorumlu onun yanı sıra Almanya dan akrabalarımız bize hep bebevita yı almamızı öneriyordı orada fazlasıyla iyi satışa sahip diye. Velhasıl kullanmaya başladık Allaha şükürler olsun hem kilo alımı iyi hem gaz bitti kusma bitti doyurucu olduğu için uyku verimi iyi. Şükürler olsun ben çok memnunum şu an altı buçuk aylığız 2 numarasına geçtik onda da bir sorun olmadı. Her bebek kendine has ama doktorumuz inanamadı hatta ve çok beğendi gelişimini. Tavsiye ederim bende sizler gibi çok terrddüt etmiştim günlerce araştırdım sonunda bize uyandı bulmuş olduk çok şülğr 🤗