Gümüş kapak bende fayda etmedi, 50 gündür ben de yaralarla savaşıyorum.zonk zonk zonkluyor uçlarım, sanki elektrik veriliyormuş gibi, çok canım yanıyor.kimisi gümüş kapak atında sütünle nemli kalır iyileşir diyor kimisi de açık gez kuru tut diyor,hangisi doğru, gerçi hiçbiri fayda etmedi ben de.. Bide siyah alanın hepsini alması imkansız o küçücük ağzıyla bu da çok saçma geliyor bana.napıcaz ne zaman geçecek yıldım resmen :(((