Selmakm Arkadaslar oglum 3 bucuk aylik.bu ay cok az kilo aldi,gunduz uykusu 15 dk ya dustu ve memelerim hic dolmuyor diyebilirim.bana ne onerirsiniz,cok uzuluyorum
Papatyal Selmakm aslinda sütun azalmadi sadece ilk haftalardaki gibi sisme olmuyo göğüs terbiye oldugu icin endislenme
Selmakm Tucig dogum yaptigim ilk gunler cok sisti memelerim.sonra terbiye oldu diye dusundum.su an ise ciddi yumusak.3780 dogmustu her ay en az 900 gram aliyordu bu ay sadece 300 gram almis
Mommysprincess Komposto, humana, sütlaç önerebilirim. Bir de kuru incir ile havucu 5 dakika kaynat onu tüket bu da işe yarıyor
Birgaripanne Selmakm 3. Aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor ama. Onu da dikkate al bence. Doktorun ne ded?
Cinarege_ Papatyal ama damla damla geliyor gibi önceden fıskırırdı ve benm bebegm az gelnce emmek istemiyor . Gerci cokkende bogazına kacıyor bırakıyordu. Sastm kaldm eskiden sagarken cok gelrdi smdi azcık geliyor. Kilo almı da cok dustu
Narcicegi Kilo alımı yavaşlıyor zaten. Bnm kızımda az emdiği için azaldı şimdi sağım yapıyorumki süt üretsin malt içeceği içiyorum biraz ile yaradı
Papatyal Cinarege_ sitres yaoma uykusuz kalma ve bol su ic baska onerim yok inanki bide kabak cekirdegi oneririm sana sutu arttirio ve yaglandirio bol sutler olsun inşallah 😚