Aynısını bugün bende yaşadım maalesef 400 gr almış ve benim ki anne sütü mama verme emzir dedi sağlık ocağı 5inci ayda ek gıdaya geçersin dedi. Sebep olarakta çok hareketli bir bebeğim olduğunu bu yüzden az almış olma ihtimalini söyledi zaten etrafı izliyor sürekli dikkati dağılıyor aşırı acıkmadan da meme emmiyordu