Merhaba kızlar benim bebeğim de 2 ay 9 günlük 7-8 dk emiyor bırakıyor kilo alımı normal fakat benim size sormak istediğim bir konu var kakasini 4-5 günde bir yapıyor bazen kendisi yapıyor bazen zeytinyağı içiyorum. Sizlerden de kaka sorunu yaşayan var mı ne zamana düzene girer bana tavsiye edeceğiniz birşey var mı?