Nescafe Ya bende gecen hafta 410 dedi elimde yok dedi başka kuyumcu 415 dedi almadım keşke alsaydım yine pişman olmak istemedim 443 TL dan aldım
Olric11 Amin amin öyle vallahi zamanında yatırım yapamadık şimdi başlayalım elimizde varken
BariskoMom Ya geven hafta alicaktim kuyumcuda 410 dedi yoktu başkası 415 dedi almadım 😂Bugün 443 TL aldım hayırlısı bakalım.