bynkutan Merhaba tşk ederim yorumunuz için , kaynanam 2 gün kaldi gitti 3 günlükten beri ben bakıyorum kızıma, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalişiyorum, çok zorlu bir bebegim yok genel olarak uysal tabiki gaz problemimiz var, ve cadı saatlerimiz oluyor akşam üstleri ama kolik değil.. Problem şu onun tam annesi gibi hissetmiyorum bazen benim bebeğim değilmiş gibi sanki başkasinin bebegiymiş gibi hissediyorum çok kötü bir his… Bir de Hiç ağlamadim en başindan beri bu da çok garip.. bazen sanki yapmacık seviyorum gibi hissediyorum kendi bebeğimi.. beni kahreden bir his… Sabahları güzel uyaniyoruz aslinda mutlu kalkiyorum ama bu ara ara gelen iç sesler beni delirtecek.. öteki taraftan şeyi de düşündüm diyelim ki Allah korusun herhangi bir afet olsun deprem gibi.. Hiç gözümü kırpmadan kendimi siper edip canımı veririm onun için..