Esraaadaaggg Arkadaşlar fizyolojik serum ( izotonik su) kullandınız mı? Nasil uyguladiniz memnun kaldiniz mi ??
Meleka Evet günde dört defa burnuna damlatiyorum ve burnunu çekiyoruz burnundan bayağı sümük parçaları çıktı çektiğimizde çok şaşırmıştim
bynkutan Kullanıyorum aspiratör ile çekiyorum memnunum bebeğimde seviyor hiç sesini çıkarmadan bekler işlem bitince de güler ☺️