Kuubra 2. El almak istemiyorum ama o kadar 1000 tl falan da vermek istemiyorum en fazla 700 verebilirim ama attigim resimdekiler nasıl onu da bilmiyorum . Hanı bikere alim temiz olsun ilerde baska çocuğum olursa onlarda da aynısını kullanmak isterim. Bu attigim arabalarda yatma pozisyonu varmi onu bilemedim tam anlamiyorum yanı 🙈 hani kucuk bebeklr oturamaz ya ondan soruyorum