Cuma günü sezaryen ile 33 haftalık doğum yaptım. Bebeğim doğar doğmaz fanus oksijeni almaya başladı yetersiz gelince başka hastaneye sevk edilip burnundan oksijen almaya başladı buda yetersiz gelince il dışına sevk edildi bende geldim bebeğimin arkasından burdada şuan entübe durumda uyutularak ağzından oksijen desteği alıyor. Yani 3 gündür entübe durumda. 2300gr doğdu solunum dışında sıkıntısı yokmuş çok şükür. Geldiği haline göre iyi dedi doktor. Ne kadar entübe kalır ne zaman burundan destek almaya başlar nasıl olur süreç var mı tecrübeli prematüre anneleri 😔