klcsb Oğlum bebelac mama ile besleniyor 3 aylık daha ama kilosu ayına göre fazla mamanın şişirdiğini söylüyorlar 3.ayından itibaren pirinç unu maması kullanılabilirmi veya hangi aydan sonra kullanır? Kullananlar varsa memnunlarmı ?
Handeakglyvz klcsb biz doktor tavsiyesi ile başladık hipp pirinç olan birde yulaflı olanı tavsiye etti doktorumuz 4. Aydan itibaren yazıyor üstünde bizde 5. Ayda başladık yine bir doktorunuza danışın derim 😊