Merhaba kızım 9 aylık ve iki gündür gündüz uykusuna yatıyor yarım saat sonra çığlık çığlığa ağlıyor uyanıyor korkuyor mu neden yapıyor anlamıyorum gece uykusunda böyle bir şey yok kucağıma alıyorum sakinlestiriyirum kucağımda bile irkikiyor sıçrıyor yatağına koyuyorum yine bı kaç kere sıçrama oluyor korkar gibi acaba diyorum yüksek sesle mi konusuyoruz neden oluyor anlamıyorum korkmaya başladım arrik