Elmalipankek Fatosemir canım biz yedi buçuk aylıkken çektirdik Doktorlar istemedi ama nörolog isteyince mecbur çektirmek zorunda kaldık aynı zamanda kalp ekosu ve böbrek ultrasonda çektirdik senin lekelerin nasıl resmi varsa gönder istersen
DyguHlya Fatosemir https://imgyukle.com/ Bu siteye yükleyip daha sonradan kopyala yapıştır yapıyorsunuz
Fatosemir Elmalipankek yine de içim rahat etmedi doktora götürcem. Van’da yaşıyorum anlamadı buradakiler
Benanneyimanne DyguHlya merhaba doktora goturdunuzmu vitiligo rahatsızgına benzıyor sankı bızım sırtımızda vardı bırden fazla mınık mınık doktorumuz ondan suphelendı ama sonra kayboldu bır kac ay ıcınde gectı kendı
DyguHlya Benanneyimanne kendi çocuk doktorumuz bu ay ki kontrolünde izlemeye aldı daha öncesinde doğum lekesi dediler ama internette vitiligo hastalığı yazınca korktum şuanda 4 aylık bu dönemde belli oluyor mu o hastalık acaba
Benanneyimanne DyguHlya vitiligo daha yoğun beyazlık oluyor sonradan mı olustu bu leke varmıydı dogdugu da da
DyguHlya Benanneyimanne karnında ki doğdunda vardı hiç büyümede olmadı hatta doğum lekesi dediler ama diğer küçüklere dikkat etmemiş olabilirim ya sonradan da çıkmış olabilir emin değilim
Fatosemir Benanneyimanne aynen bende vitiligodan korkmuştum ama oğlum kara olmasına rağmen çok belirsiz leke doktor da dedi vitiligo daha beyaz olur diye
Benanneyimanne DyguHlya o zaman dogum lekesıdır sonradan olmadıysa dıgerlerode vucudu buyudukce belırgnlesmış olabılır
Benanneyimanne Fatosemir https://imgyukle.com/i/Nl7RZx bızımde boyleydı suan yokoolmuş gıbı 6 bucuk aylıgız