Balbebegim2021 Masajlarla attırdıgımız gaz büyük insanda olmaz ve bitmekte bilmiyor 😓😓sürekli ıkınma halindeyiz. Gece gözünü açamıyor ama kıvranmaktan sürekli uyandırıyor. 3. Ayda biten var mı gaz uyku şikayetleri
Mahbuss Balbebegim2021 benim kızımda aynı o kadar gaz çıkartıyor ama hala bazen kendini sıkıyor ikiniyor Kakasinids yapamıyor kızım haftada bir İnşallah çabucak gecer bu gaz sancıları
Karaninannesi33 Balbebegim2021 aynııı bizim de. Nurse harveys veriyorum gazını çıkarıyor tuvaletini de günde 4-5 kez yapıyor ama ıkınma bitmiyor gece çok uykusuz kalıyoruz ikimiz de :(
Balbebegim2021 Karaninannesi33 ben her damlayı denedim :( en cok mommyblissten fayda gördüm ama artık hepsini kestim. Sanki damlalarla daha cok ıkınıyor. Hatta tüm gün ıkınıyor damla verdiğim günlerde. Kakamızda 2-3 günde 1 🙁
Karaninannesi33 Balbebegim2021 ben de bugün aynı şeyi düşündüm vermicem hiç birşey bakalım daha çok ıkıncak mı sizin damlaları kesince noldu aynı mı kaldı?
Balbebegim2021 Karaninannesi33 daha az ıkınıyor gaz damlasıyla her saniye ıkınıyordu. Daha iyi eskisinden ama ben istiyorum bir an önce çözülsün tamamen 😞. Birde cok fazla gaz damlası kullanmak ilerde bagırsak tembelliği yapıyor dedi tecrübeli doktor eşi bir anne. Oyüzden de bıraktım biraz🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Deneme yanılma gibi oluyor tecrübesizim ilk bebegim 😔
Balbebegim2021 ozgenil-12 hiç detaylı bakmadım aslında cok kızarıyor zorlandıkça makadına yakın bölgesi pişik kremi sürüyorum ama 🤷🏻♀️🙁 varsa ne yapmalıyım
ozgenil-12 Balbebegim2021 kızımın önce popo deliğinin etrafının kırmızı olduğunu fsrkettim.her altını değiştirirken bakıyodum.siz çok açmayın.açtıkca daha çok artıyo.sürekli krem sürdüm bi süre düzeliyo gibi oluyodu sora tekrar arttı.bi baktık çatlaklar olmaya başladı.şimdi kantoron yağı sürüyoruö her wlt açmada.bi sabah bi akşamda anestol krem sürüyorum.inşallah sizinki artmaz