Hllkrk Kızlar selamlar ben ilk bebeğimde adet tarihim 5 gün geçmişti soğuk algınlığı geçiriyordum hastaneye gittim kan testi ile öğrendim bebeğimin olacağını sizler nasıl öğrendiniz. Şimdide adetim 3 gün geçti bebeğim 15 aylık şüphem yok ama bakalım 🤔
Ziyangil Hllkrk benim adetim hep düzensizdi hep 3-5 gün gecikirdi çocuk yapmaya karar verdiğimizde bu yüzden her ay test yapıyodum 😂 sonra yapmicam dedim 10 gün geçti dedim acaba mı eşime dedim bir kaç tane test al diye emin olmak için hepside damlatır damlatmaz pozitif olmuştu çok sevinmiştik ❤️
Cheddar Hllkrk 3 gün geçmişti yaptım..ama adet olmayacağımı anlamıştım kasıklarımdan sanki bişey düşecekmiş gibi baskı yapıyordu. Dedim geliyor gelmekte olan 😂
Hllkrk Cheddar anne olcagı insanın kalbine doluyor 😃 valla şimdi benim 3 günüm geçti ama içimde hiç bir Umut yok planlı birşey de değil zaten bakalım
Mom356 Hllkrk aynen benimde öyle ay merak ettim şimdi hamilemisin yoksa ben kızım 10 aylıktı hamile kaldım şu an 5.bucuk aylık hamileyim
Hllkrk Mom356 ya ben çalışıyorum şuan hiç istediğim birşey değil olsa üzülmem tabi ama olmasın şuan yani 😃
Bgmbgmbgm Hllkrk hayırlısı olsun inşallah. 5 gün geçince test yapmıştım evde çift çizgi çıkmıştı. Hemen kan vermeye gitmiştik. Ama doğum sonrası benim de hep geç geliyor hala bi düzene giremedi.. sizin de öyledir belki?
Hllkrk Bgmbgmbgm Bgmbgmbgm benim hep düzenlidir günü gününe yani oğlum bir buçuk yaşında zaten gayet düzenli yani
Mom356 Hllkrk hayırlısı olsun ozmn 🥰🥰🥰 ben de çok çalışmak istedim ama nasip olmadı eşimede diyorum hatta şu an çalışıyım ben seni bu halle çalıştırmam diyo 🙄
Hllkrk Mom356 insan çalışmaya alışınca bırakamıyor işte şuan evden çalışıyorum covid nedeniyle içim rahat yanımda çocuğum
Bgmbgmbgm Hllkrk anladım o zaman belki bişeyler olabilir sizin 🤗benim de 13 aylık kızım her ay oluyorum fakat günü gününe tutmuyor yaa neden böyle anlamadım..