Ziyangil ya saat 6 gibi kalkıyoruz saat normalde 8. 30 9 gibi yatıyo yarım saat uyuyo kalkıyo ondan sonra Bi kalkıyo öglen 3 4 artık ne zamana uykusu gelirse yarım saat uyuyo geri kalkıyo ve enerji patlaması o kadar hareketli ki diyorum bu kadar yorulmaya yatıp 2 3 saat uyuması lazım yok çocuk