urazinannesiii Canım memleketim güzel Adana m ❤️ ve Adana mın güzel anneleri 🥰 bende bir Adanalı olarak postta durabilir miyim🤭 Eşimin işinden dolayı Aydın dayız maalesef 🤦♀️
Hepoyleolurzaten urazinannesiii Tabii ki hosgeldin canım posta 💓 elimizden geldiğince yorum yapalım üstte kalsın daha çok Adanalı anneler sohbet etmiş tanışmış oluruz ❣️
urazinannesiii Hepoyleolurzaten hoşbuldum canım teşekkür ederim 💐 Seyhan da hangi mahalle de oturuyorsun canım
Hepoyleolurzaten Pardon Aydın yazmışsin zaten canım peki oralara alisabildin mi adanadan sonra ? Adanada ailen ne taraflarda peki
urazinannesiii Hepoyleolurzaten hiç alışamadım canım ya komşuluk yok pek. Sarıçam gültepe mahallesi nde canım annemler
Hepoyleolurzaten urazinannesiii benim de kızkardeşim sarıçam da aman her yerde aynı be kuzu bizim de burda apartman inan ölsen gitsen kapını kimse çalmıyor değişik insanlar annemin orada komşuluğu muz vardı ne güzel ne bilim garip geliyor bana gerçi pandemi girdi şu an araya ama yinede önce de böyleydi bizim bu tarafta yani
urazinannesiii Hepoyleolurzaten biz daha önce Yüreğir de yavuzlar da oturuyorduk çok güzeldi komşuluk yemeğim yok desen bi tabak yemek verirlerdi hastayım desen başında beklerlerdi dediğin gibi artık kalmadı maalesef öyle komşuluk
Esila01 Adanalı grup buldum kızlar işimden dolayı İstanbul da yaşıyorum ama aslen adanalıyık Allah’ın adamıyık 😅
SedaMeyra Adanalıyım almanyada yasiyorum ama suan adanadayim yeni gelsim 3 4 ay burdayim. Adanabaraj yolu