Nazdan0505 Kız bebeklerin Doğumdan itibaren hiç saçını kestirmeyip uzatan var mı merak ediyorum ⅔ yaşlarında saçları ne kadar oluyo
Morcivert061 Nazdan0505 benım kızım 20 aylık öyle çok uzamadı ama hiç kestirmedim. Bi tepeden toplanıcak kadar saçı var🤣 eşimde bende kestirme taraftarı değiliz büyüyünce kendi kestirsin 🤣
Nursma Nazdan0505 yaklaşık 3 aylıkken kestik baya kısaydı 3 numara erkek saçı gibiydi şuan yaklaşık 17 aylık ensesinden aşağıda saçları baya uzadı dalgalı 😊
ElifTGM Nazdan0505 kızımın saçlarını hiç kestirmedim sadece çok uzadığı için 1 yaşındayken önünü kahkül kesmiştim şuan böyle