Sumeyra87 teşekkür ederim yanıt için maşallah subhanallah bebeğinize ne güzel bir uyku düzeni var benimki imkansız 8de 9da uyusun.. 12de besleyip zar zor 1de 2de uyutuyorum, 12de beslendiği için de 5de 6da uyandırıyorum o uyanmadan, içime sinmiyor aç kalırsa diye, bu korku bende sarılık döneminden kaldı sanırım aç kaldığı için sarılık olmuştu hala öyle bişey olacak da aç kalacak diye