Sevdanurr Asya001 ben ameliyat olduğum gün taktım lohusa boyunca cikartmadim sonra çıkarttım ama yine karnım kaldı
gamziskoo Asya001 Benim doktorum 3.gun itibariyle tavsiye etti. Hem toparlanma, ayağa kalkma sürecimi hızlandırdı hemde göbek çok fazla kalmadı çok şükür