Merhaba bebeğim 4 aylık, son iki
gündür biberonu yatarak ya da hafif başını yüksekte tuttuğumda içmiyor, kendinş geriye doğru atıyor. Kucakta sakinleşiyor ama kucaktan indirip matına koyar koymaz ağlıyor. Güler yüzlü bir bebekti şimdi çok huzursuz. Kusmaları da biraz arttı. Aynı şeyleri yaşayan var mı? Hasta mı acaba korkuyorum, kendini geriye atma için iyi şeyler okumadım ama bunu özellikle mama içerken yapması mide ile ilgili bir durum mu var diye düşündürtüyor. Evde tek başıma bir şey mi var diye düşünmekten kafayı yicem. Yardım😔