Asl90 Merhaba oğlum fermix damla kullanıyordu fakat kabız yaptı.Nutrigen almayı düşünüyorum. Kullanan var mı memnun mu
Asl90 archmom kaliteli bir ürünmüş ama şekersiz ve katkısız bi ürün bulmaya çalışıyorum. Son çare olarak sideferi deniycem ☺️