Nadiye
Kızlar başkent üniversite hastanesinde bi doktora götürüyorum çocuğum kilosu ,nörolojik gelişimi iyi olduğu halde 5. Aydan sonra ek gıdaya geç dedi inanamadım. Bebeğim şuan 4ay 24 günlük 9360 kilosu. Sadece anne sütü veriyorum doğduğundan beri. Ayrıca tek buda değil bebeğimden kan tahlili aldılar kan değerleri normal olduğunu ama Demir ilacı kullan yine de dedi. Altıncı ayda tekrar kan tahlili yapılacak dedi. Tamam kan ilacı kullanıp kullanılmaması gerektiği konusunda bir fikrim yok ama sanki bebeğime göre değilde Müfredat neyse onu uyguluyor gibi geldi. Bildiğiniz Ankara’da güvenilir bir doktor tavsiyesi verebilir misiniz
Cansuada
Memorial da incilay ÜSTÜNDAĞ var gerçekten çok iyi bir doktor bebeğimle ilgilenmesi bizi bilgilendirmesi sıkıntımızda anında ulaşabilmemiz gerçekten mükemmel bi doktor
Xiamei
Biz gataya gidiyoruz, doktorumuz Ömer Güneş ve Büşra hanım. Büşra hoca ayrılmış , bugün öğrendim😔çok üzüldüm. Ömer bey de asistanlarıyla birlikte çalışıyor memnunum, sıkıntılarımızı dinliyorlar , boş geçmeyip ona göre yönlendirmede bulunuyorlar. Hatta ilk aylarda özele gidiyorduk,şu an özel hastanedeki ilgiden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Tabii tercih meselesi. Özellikle randevu alıp gidildiği takdirde işimiz çabucak bitiyor.
Fsule
Akay lokman hekim de dr dilek çetin var kızımın doktoru harika bir doktordur