Mayisannesi34 hediyelikler de elbise de çok tatlı bence.sizin elbiseniz de kızınızınkinin içerisinde bulunan renklerde olabılır.eşiniz de beyaz gömlek giyer. Ben pasta yanına atıştırmalık olarak şekilli kurabıye yaptırmıştım standlarda duruyodu zaten. Kendim de renkli toplar,çikolata topları,sakallı poğaça,kısır,portakallı kek,yaprak sarma,cup cake,çıtır börek hazırladım bir kısmını da pastanede yaptırdım.yakın zamanda 1 yaşı kutladık biz de