Bir kolik annesi olarak yazyrm suanda 19 aylik oglum, moralinizi bozmak istemem ama tabiki istisnalar kaideyi bozmaz oglumun ilk 6 ay gaz problemi vardı surekli sürekli aglardi oyle aksam 7de baslayip 12ye kadar felan degil 7/24 aglardi gaz problemi gecti oglum aglamayi huy haline getrdi ve hala mızık mızık sadece eskiye bakarak daha iyi