Nurhayat_asli hastaneye değil aşısına gittik cuma günü (geçen hafta) rutin kontrollerini yaptı doktor boy, kilo, baş çevresi bilgilendirme yaptı vs. Aşısı da (kızamık, kızamıkçık, kabakulak) toplamda 3 iğne yaptılar hepside bacaktan. Böyle yani ☺️ Kan değerlerine falan baktıkları zamanda 9.ayda oluyor zaten biliyorsunuzdur kan alıyorlar çocuktan bu şekilde gelişimini öğrenmek için. Aşııya gittiğimiz zamanda herhangi bir test yada kan vs almadılar da istemediler de. Biz sağlık ocağında yaptırdık hastaneler yapar mı bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem