Gozdemine4580- Rotarix aşısını direkt eczaneden alabiliyor muyuz yoksa doktor yazıp öyle mi aliyoruz bilgisi olan var mı acaba?
Mervee88 busrasilra14 367 lira olmuş🙁 ocakta 311e almıştım martta 367😢 o değilde bexero 533 lira olmuş o dostlar😣 daha önümüzde 3 doz var😢😢
busrasilra14 Mervee88 canim valla Allah yardimcimiz olsun bide birsey sorucam rotavirus verildikten sonra hemen emzirebiliyormuyuz
Mervee88 Elliesad başlangıç ayına bağlı biz 3.ayda başladığımız için 4 doz bexero olacak🙁 ne kadar geç başlanırsa doz o kadar düşüyor
[silindi] busrasilra14 o konuda bişey söylemediler. Yarım saat kusması yeter dedi. Bende eve gelince emzirdim.
Ecemilaninannesi busrasilra14 biz ilk dozumuzu 3. Ayda yaptırmıştık yani Ocak da 311 rl verdık hastanede şuan yarın yine yaptırmam gerekiyor agızdan damla şekilde yaptıkdan sonra bizim doktorumuz yarım saat kusmasın etmesin içirebilirsin demişti
Mervee88 busrasilra14 bana hiç bir şey dememişti hemşire emzir ya da emzirme diye demek ki bir sıkıntı olmuyor🥰 olsa mutlaka uyarırdı çünkü bu konularda çok dikkatlidir 🥰
busrasilra14 Ecemilaninannesi oh iyi bari cunku bizimki cok inat tadi kotuyse illa emmek isteyecektir 🥰