zeytinbacilar kimsenin arkasından ağlama huyu yok babannei halayı sever kucaklarına gider ama peşlerinden ağlim falan yapmaz görmesin uzun süre unuturda eminim ama görüncede sevinio belli edioo özellikle halasına… bnm korkum bi bağ kuramadım mı aceba, bu hep böylemi devam eder ya anne kız ilişkimiz olmazsa bağımız olmazsa die çok korkuorm… ilerde anneyi sevmezse anne varmı var iştee gibi olursa diye endişeleniorm…